fbpx

Маркетингтегі сторителлинг: Брендіңіздің табысы үшін әңгімелердің күшін қалай пайдалану керек

Кіріспе

Маркетингтегі сторителлинг — бұл әңгіме айту өнері, ол тек назар аудартып қана қоймай, сондай-ақ ұмытылмас әсер қалдырады. Соңғы жылдары бұл тәсіл табысты маркетингтік стратегиялардың ажырамас бөлігіне айналды. Әңгімелер брендтерге өз хабарламаларын жеткізумен қатар, аудиториямен терең эмоционалды байланыс орнатуға мүмкіндік береді, бұл сайып келгенде клиенттердің адалдығына және бизнестің өсуіне әкеледі.

Дұрыс айтылған әңгіме ғажайып күшке ие: ол шабыттандырып, мотивация беріп, сенім тудырып, тіпті сатып алу шешімін қабылдатуы мүмкін. Маңыздысы, жақсы сторителлинг тек өнім туралы әдемі әңгіме айтудан ғана тұрмайды, ол брендіңіздің шынайы тәжірибесін, эмоцияларын және аудитория үшін пайдалы екендігін көрсету тәсілі болып табылады.

Сторителлинг дегеніміз не?

Маркетингтегі сторителлинг — бұл негізгі хабарламаларды жеткізу мақсатында баяндау формаларын қолдану әдісі. Дәстүрлі жарнамадан айырмашылығы, ол өнімнің немесе қызметтің сипаттамасына емес, кейіпкерлерге, олардың сезімдеріне, мәселелеріне және сол мәселелерді шешу үшін өнім немесе қызмет қалай көмектесетіндігіне назар аударады. Маңыздысы, әңгіме тек назар аудартудан басқа, брендтің шынайы құндылықтарын көрсетіп, аудиториямен сенімді қарым-қатынас орнатуға көмектесуі керек.

Қарапайым фактілер, деректер және сандар әңгімеден гөрі тезірек қабылданбайды, себебі әңгімелер эмоциялар арқылы адамды тартуға және ақпаратты түсінікті әрі есте қаларлықтай етуге мүмкіндік береді. Адамдар әңгімелерді жақсы көреді, себебі олар бізге ақпаратты өз тәжірибемізбен байланыстыруға және материалды жақсырақ меңгеруге көмектеседі.

Табысты сторителлингтің негізгі элементтері

  1. Кейіпкер
    Әр әңгімеде басты кейіпкер болуы керек. Маркетинг әлемінде кейіпкер тек өнім емес, сонымен қатар клиенттер де бола алады. Әңгімеде көрсетіңіз, қалай сіздің өніміңіз немесе қызметіңіз кейіпкерге қиындықтарды жеңуге, өмірін жақсартуға, мәселелерін шешуге көмектеседі.
  2. Конфликт
    Әр жақсы әңгімеде конфликт болуы қажет. Маркетингте бұл — клиенттің шешілуі қажет мәселесі немесе оған жету үшін кедергілерді жеңу қажет болатын жағдай. Бұл элемент оқиғаны қызықты әрі дамытуды қамтамасыз ету үшін маңызды.
  3. Шешім
    Өнім немесе қызметіңіздің кейіпкердің мәселесін шешетіні өте маңызды. Бұл тек физикалық мәселені шешу ғана емес, сонымен қатар эмоционалдық тұрғыдан да болуы мүмкін, себебі клиент тек функционалды артықшылықтарды емес, брендтің құндылықтарын да іздейді.
  4. Нәтиже
    Әңгіме кейіпкердің өмірі өнімді немесе қызметті қолданғаннан кейін қалай өзгергенін көрсетуі тиіс. Нәтиже нақты әрі оң болуы керек, осылайша аудитория ұсынысқа нақты құндылықты көре алады.
  5. Эмоциялар
    Эмоциялар — табысты сторителлингтің негізі. Егер сіздің әңгімеңіз эмоционалды жауап тудырса, ол есіңізде ұзақ қалады және аудиторияға жақын болады. Бұл сенімділікті орнатуға және брендке деген адалдықты қалыптастыруға көмектеседі.
Сторителлингтің психологиясы

Сторителлингтің психологиясы

Сторителлингтің тиімділігі тікелей аудитория психологиясын түсінумен байланысты. Біз, адамдар, қызығушылық пен эмоцияларға бейім боламыз, ал әңгімелер ақпаратты қолжетімді әрі тартымды етеді. Зерттеулер көрсеткендей, адамдар ақпаратты әңгіме ретінде ұсынған кезде оны қарапайым фактілер мен сандардан әлдеқайда жақсы қабылдайды.

Сторителлингтің негізінде жатқан психологиялық механизмдерге мыналар кіреді:

  • Кейіпкермен сәйкестендіру: Адамдар кейіпкерлердің өздеріне ұқсас мәселелерге тап болғанын көргенде, олар өнімді шешім ретінде қабылдай бастайды. Бұл брендті тек тауар емес, әрбір клиенттің жеке тарихының бір бөлігі ретінде көруге мүмкіндік береді.
  • Эмпатия механизмі: Адамдар көбінесе кейіпкерлерге жанашырлық танытып, оларға қызығушылықпен қарайды, әсіресе егер әңгіме әлеуметтік немесе эмоциялық тұрғыдан маңызды болса. Эмпатия аудиториямен берік эмоционалды байланыс орнатуға көмектеседі.
  • Визуализация: Әңгімелер визуалды элементтермен бірге жақсырақ қабылданады. Көрнекі құралдар оқиғаны тірі әрі сезілетін етіп жасайды, бұл басты хабарламаны есте сақтауды жеңілдетеді.

Маркетингтегі табысты сторителлинг мысалдары

  1. Nike: “Just Do It”
    Nike кампаниясы спортпен ғана емес, жеке жетістіктерге деген ұмтылысты білдіреді. Спортшылардың қиындықтарды жеңіп, жеңіске жету тарихтары аудиторияны жаңа жетістіктерге шабыттандырады. Nike сторителлингті жеке жетістіктер мен қиындықтарды жеңу арқылы брендтің құндылықтарын көрсету үшін қолданады.
  2. Apple: Инновациялар тарихы
    Apple әрқашан өзінің философиясын — кемелдікке, инновацияға және қарапайымдылыққа ұмтылуды көрсетеді. Бренд өнімдер сатудан гөрі технологиялар адам өмірін қалай өзгерте алатынын көрсетеді. Әр Apple өнімі — прогрес пен бірегейліктің бөлігі.
  3. Coca-Cola: Бақыт тарихы
    Coca-Cola өз өнімін бақыт, мерекелер мен позитивті эмоциялармен байланыстыру үшін сторителлингті қолданады. Coca-Cola-ның жарнамалық кампаниялары өмірдегі жақсы сәттерді көрсетеді, бұл оның брендіне деген адалдықты арттырады.

Брендтің тиімді әңгімесін қалай құруға болады

  1. Кіріспе: Кейіпкерді және оның мәселесін таныстырыңыз. Бұл қысқаша әрі қызықты кіріспе болуы тиіс, ол бірден назар аудартады.
  2. Конфликт: Мәселені тереңірек көрсетіңіз. Бұл бөлімде кейіпкердің тап болған қиындықтары және оны шешу үшін қандай әрекеттер қажет екені ашылады.
  3. Шешім: Өнім немесе қызметтің мәселені қалай шешетінін көрсетіңіз. Бұл әңгімеңіздің басты бөлігі.
  4. Нәтиже: Өмір өзгергенін және өнім немесе қызмет қалай көмектескенін сипаттаңыз. Нәтиже нақты әрі қол жетімді болуы керек.
  5. Қорытынды: Әңгімеңізді маңызды хабарламамен аяқтаңыз. Бұл хабарлама аудиторияда ұзақ сақталуы керек.

Сторителлинг үшін әртүрлі арналарды пайдалану

Сторителлингті тиімді қолдану үшін аудиторияға жеткізу үшін дұрыс арнаны таңдау маңызды. Олардың қатарында:

  • Әлеуметтік желілер: Instagram, Facebook, TikTok — визуалды әңгімелер жасау үшін тамаша платформалар.
  • Бейнемазмұн: Бейнемазмұн әңгімелердің эмоционалды бөлігін ең жақсы жеткізеді.
  • Блогтар және веб-сайттар: Мәтіндер брендтің философиясын тереңірек түсіндіріп, өнімнің құндылығын көрсетуге көмектеседі.
  • Подкасттар: Аудиоформат тыңдаушылармен жақын әрі интимді байланыс орнатуға мүмкіндік береді.

Қорытынды

Маркетингтегі сторителлинг — бұл тек маркетингтік стратегия емес, бұл аудиториямен терең байланыс орнату, эмоциялық қатысу тудыру және адалдық қалыптастыру тәсілі. Болашақта маркетинг әңгімелеу әдісін тұтынушылармен тиімді байланыс орнатудың ең күшті құралдарының бірі ретінде қолдануды жалғастырады. Бірақ әңгіме шынайы, өзекті және клиенттердің қажеттіліктеріне жауап беруі керек екенін ұмытпау керек.

Рекомендованные статьи по сторителлингу:

  1. “Сторителлинг: как убеждать с помощью историй”
    Эта статья подробно объясняет, что такое сторителлинг, и предоставляет советы по созданию эффективных историй для бизнеса. vc.ru
  2. “Сторителлинг: 8 примеров + 8 фишек от маркетолога”
    В статье представлены успешные примеры применения сторителлинга в маркетинге и продажах, а также секреты быстрого освоения этой техники. In-Scale
  3. “Сторителлинг: форматы и примеры использования”
    Здесь рассматриваются различные форматы сторителлинга и примеры его использования в бизнесе и других сферах. GetCompass
  4. “Сторителлинг: что это, как написать, примеры историй”
    Статья объясняет, что такое сторителлинг, как создавать эффективные истории и приводит примеры успешных рассказов. OneSpot
  5. “Сторителлинг: захватывающие примеры историй”
    В этой статье собраны лучшие практики, техники и примеры текстов, которые помогут сделать вашу презентацию яркой и запоминающейся. 

Біздің блог


Больше на Блог Абзала Нурсеитова

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *